Projekto analizė #2
Prieš metus mūsų komanda susidūrė su neeiliniu iššūkiu. Prekės ženklas, turintis tik vieną produktą, kuriame klientų išlaikymo procentas buvo itin žemas. Šis uždavinys tapo mūsų varomoji jėga, nes mes niekada nenustojaime ieškoti naujų sprendimų. Per metus laiko vidutiniškai sugeneravom 41% papildomų pajamų.
Pradėjome intensyvų darbą su šiuo brand'u praėjusią vasarą. Per pirmuosius keturis mėnesius, daug eksperimentavome, testavome įvairias taktikas, segmentavome, ieškojome optimaliausių sprendimų. Šis periodas pareikalavo didžiulių pastangų ir ištvermės, tačiau mūsų atsidavimas atsipirko – vidutiniškai pasiekėme daugiau nei 30% papildomų pajamų augimą.
Pasiruošimas "Black Friday" prasidėjo spalio mėnesį, ir tai buvo tik pradžia. Nuo Spalio mėnesio pradėjome generuoti 43%.
O lapkritis tiesiog „sprogo“ – ketvirtasis ketvirtis tapo mūsų metų piku. Radome, kas veikia efektyviausiai, pradėjome taikyti tikslines automatizacijas ir naujienlaiškių kampanijas, o rezultatai kalbėjo patys už save – vidutiniškai pasiekėme 46% bendrą pardavimų rodiklį.
Galvojate, kad po tokių sėkmingų metų pradžia (Q1) buvo silpnesnė? Atvirkščiai, mes ne tik išlaikėme, bet ir pagerinome rodiklius, ir tai įvyko net sumažėjus parduotuvės srautui. Kiekvieną mėnesį tobulėjame, siekdami aukščiausių rezultatų.
Pradėjome intensyvų darbą su šiuo brand'u praėjusią vasarą. Per pirmuosius keturis mėnesius, daug eksperimentavome, testavome įvairias taktikas, segmentavome, ieškojome optimaliausių sprendimų. Šis periodas pareikalavo didžiulių pastangų ir ištvermės, tačiau mūsų atsidavimas atsipirko – vidutiniškai pasiekėme daugiau nei 30% papildomų pajamų augimą.
Pasiruošimas "Black Friday" prasidėjo spalio mėnesį, ir tai buvo tik pradžia. Nuo Spalio mėnesio pradėjome generuoti 43%.
O lapkritis tiesiog „sprogo“ – ketvirtasis ketvirtis tapo mūsų metų piku. Radome, kas veikia efektyviausiai, pradėjome taikyti tikslines automatizacijas ir naujienlaiškių kampanijas, o rezultatai kalbėjo patys už save – vidutiniškai pasiekėme 46% bendrą pardavimų rodiklį.
Galvojate, kad po tokių sėkmingų metų pradžia (Q1) buvo silpnesnė? Atvirkščiai, mes ne tik išlaikėme, bet ir pagerinome rodiklius, ir tai įvyko net sumažėjus parduotuvės srautui. Kiekvieną mėnesį tobulėjame, siekdami aukščiausių rezultatų.
Pabaigai noriu pabrėžti, kad rezultatai pasiekiami per ilgą laiką, reikia turėti daug kantrybės ir užsispyrimo.
Ar norite sužinoti, kaip paversti email marketingą papildomų pajamų šaltiniu? Susisiekite su manimi asmeniškai, ir aš mielai padėsiu atrasti geriausius sprendimus Jūsų verslui.
Ar norite sužinoti, kaip paversti email marketingą papildomų pajamų šaltiniu? Susisiekite su manimi asmeniškai, ir aš mielai padėsiu atrasti geriausius sprendimus Jūsų verslui.