Nauja Shopify programėlė didinati konversiją
Šiuolaikinis e. prekybos klientas tikisi sužinoti visą informaciją apie gaminį dar prieš jį įsigydamas. Nesvarbu, ar tai bėgimo bateliai, sportiniai šortai, sofa, ar telefonas, tvirti ir išsamūs produktų aprašymai yra vienas iš būdų, kaip galite perteikti svarbiausią informaciją apie produktą ir atsakyti į visus galinčius kilti klausimus.
Tačiau vis dažniau turtinga medija, kurioje vizualiai išryškinamos visos jūsų produktų variacijos, yra labai svarbi konversijos proceso sudedamoji dalis - ypač tų produktų, kurių spalvoms, medžiagoms ar matmenims reikia vizualinio akcento. Be to, jūsų klientai nori patogiai peržiūrėti visą šią turtingą informaciją apie produktą, būdingą kiekvienam produkto variantui, viename produkto informacijos puslapyje (DPP - detalusis produkto puslapis).
Tarkime, turite drabužių parduotuvę ir jūsų geriausiai parduodami šortai yra 8 spalvų, tačiau šortų produkto sąrašo puslapyje išryškinate tik po vieną kiekvienos spalvos paveikslėlį. Ledo mėlyna spalva susidomėjęs klientas negalės pamatyti kelių mėlynos spalvos šortų vaizdų ir kampų, todėl yra daug mažesnė tikimybė, kad jis konvertuos. Tai didžiulė praleista galimybė padidinti pardavimus.
Shopify sukūrė išskirtinai prekybininkams skirtą programą "Shopify Combined Listings". Naudodami ją galite lengviau prekiauti produktais, kuriuos galima rinktis iš kelių variantų, kuriuos geriausia pateikti vizualiai. Naudodamiesi "Combined Listings" prekybininkai, parduodantys kelių spalvų, medžiagų ar matmenų gaminius, dabar gali lengviau suteikti geresnę, didesnę konversiją užtikrinančią patirtį savo klientams.
Kas yra "Shopify" kombinuotųjų skelbimų programa?
Kas yra "Shopify" kombinuotųjų skelbimų programa?
Programėlė "Shopify Combined Listings" yra nemokama programėlė, kurią "Shopify" sukūrė tik "Shopify Plus" prekybininkams. Ji suteikia prekybininkams galimybę sukurti produkto sąrašą, kuriame visi skirtingi produkto variantai sujungiami į vieną centralizuotą produkto sąrašą. Kiekvienas variantas gali turėti savo paveikslėlių karuselę, aprašomąjį URL ir skelbimo valdiklius.
Prieš pradedant naudoti "Shopify Combined Listings", "Shopify" prekiautojai, kurie norėjo vizualiai parodyti visus produkto variantus viename produkto sąraše, paprastai pasirinkdavo kurti kiekvieną atskirą variantą kaip atskirą produktą "Shopify". Tada jie atlikdavo pasirinktinį darbą, kad sujungtų produktus į vieną PDP. Šis procesas dažnai reikalauja daug išteklių, todėl gaištama laiko, pastangų ir pinigų, kuriuos būtų galima geriau išleisti kitur. Dabar su "Shopify Combined Listings" šį procesą padarėme paprastą ir sklandų, todėl galite greitai pradėti kurti savo produktų variantų jungtinius sąrašus - be papildomo darbo.
Prekybininkai, naudojantys "Shopify Combined Listings", gali pasiūlyti įtikinamesnę ir labiau konvertuojančią klientų patirtį. Tokią, kuri atitinka klientų lūkesčius, kad jie galėtų visiškai pasitikėti pirkimu.
Kodėl turėčiau naudoti programėlę "Shopify Combined Listings"?
Nesvarbu, ar tik pirmą kartą pradedate prekiauti produktu, kuris yra kelių variantų iš vieno DPP, ar jau ne vienerius metus dirbate pagal užsakymą, kad galėtumėte pasiūlyti tokią klientų patirtį, štai keletas priežasčių, kodėl turėtumėte apsvarstyti "Shopify Combined Listings" programėlę.
Siūlo geresnę apsipirkimo patirtį
Kiekvieną norimą į sąrašą įtraukti gaminio variantą galima išskirti konkrečiu pavadinimu, gaminio aprašymu ir paveikslėlių galerija. Tokiu būdu jūsų klientai gali matyti, ką tiksliai jie ketina įsigyti, todėl padidėja tikimybė, kad jie atsivers. Be šios vizualesnės pirkėjų patirties, tai taip pat patogiau. Klientams nereikės šokinėti tarp kelių DPP, kad galėtų peržiūrėti kiekvieną produkto variantą. Vietoj to, jie gali peržiūrėti visus variantus tik iš vieno DPP.
Parodykite kiekvieną savo gaminio variantą geriausioje šviesoje
Sukurkite kuo daugiau informacijos apie savo gaminį su specialiu pavadinimu, gaminio aprašymu ir daugialypės terpės karusele su keliais gaminio paveikslėliais ir vaizdo įrašais, skirtais kiekvienam gaminio variantui būdingoms spalvoms, raštams ar matmenims.
Tvarkykite leidybą variantų lygmeniu
"Shopify" prekybininkams, kurie sezoniškai parduoda tam tikras spalvas ar medžiagas, istoriškai vienintelis pasirinkimas būdavo visiškai ištrinti variantą ir vėliau vėl jį įtraukti. Naudodami kombinuotuosius sąrašus galite lengvai panaikinti arba iš naujo paskelbti tam tikrus variantus savo kombinuotajame sąraše, jei reikia, taip sutaupydami laiko ir energijos, kurie anksčiau buvo eikvojami iš naujo kuriant produktų variantus, kai keičiasi sezonai.
Pagerinkite rinkodarą ir SEO naudodami aprašomuosius URL adresus
Naudodami "Shopify Combined Listings", nustatome aprašomuosius URL adresus parinkčių lygmenyje. Tai reiškia, kad kiekviena spalvinė gama ar stilius turės savo unikalų URL adresą, kad būtų galima aiškiai identifikuoti konkrečius produktus rinkodaros kampanijoms, nuorodų bendrinimui ir maksimaliam SEO poveikiui.
Lengva valdyti ir prižiūrėti
Kadangi "Combined Listings" yra "Shopify" sukurta ir valdoma programėlė, jums nereikės gaišti laiko ir pinigų, kad sukurtumėte ir prižiūrėtumėte pasirinktinį sprendimą, skirtą prekiauti jūsų produktais, kurie gali būti įvairių variantų. Be to, galėsite naudotis nuolatiniu "Combined Listings" programėlės tobulinimu, kai "Shopify" papildys ją naujomis funkcijomis ir palaikymu.
Kaip veikia "Shopify" kombinuoti sąrašai
Štai kaip naudoti "Shopify" kombinuotus sąrašus. Atsisiuntę ir įdiegę programą. Pradėti naudotis galima greitai ir lengvai.
1 žingsnis: sukurkite produktų variantus savo kombinuotam sąrašui
Prieš kurdami pirmąjį jungtinį sąrašą, "Shopify" administratoriaus puslapyje "Produktai" turėsite sukurti produktus, kurie atspindėtų atskirus jūsų jungtinių sąrašų variantus. Pavyzdžiui, prieš kurdami savo geriausiai parduodamų šortų poros jungtinį sąrašą, "Shopify admin" turėsite sukurti kiekvieną spalvinį variantą kaip atskirą gaminį. Jei jau esate "Shopify" prekiautojas, galbūt šiuos produktus jau sukūrėte, todėl galite praleisti 1 žingsnį.
2 žingsnis: sukurkite pirmąjį bendrą sąrašą
Atidarykite "Shopify" kombinuotųjų skelbimų programą ir sukurkite pirmąjį kombinuotąjį skelbimą. Suteikite kombinuotam sąrašui pavadinimą ir pridėkite 1 veiksme sukurtus produktus.
Toliau galite užpildyti informaciją apie savo jungtinio sąrašo produkto puslapį, įskaitant aprašymą ir medijos galeriją, kuri padeda vizualizuoti jungtinį sąrašą kaip visumą, nes kiekviena atskira parinktis turės savo galeriją, kuri taip pat bus rodoma.
Tada galite nustatyti konkretų URL, kuris bus naudojamas kaip kanoninis URL visiems jūsų produktams, kad "Google" reitingavimo sistemoje būtų išvengta dubliavimo. Galite nustatyti, kad kiekviena atskira kombinuoto sąrašo parinktis turėtų savo specialų aprašomąjį URL, pavyzdžiui, www.yourstorename/products/zro-boardshort, o tai naudinga rinkodaros ir SEO tikslais.
Galėsite tiesiogiai matyti visus atskirus produktus, kurie yra jūsų kombinuoto sąrašo dalis, kombinuotų sąrašų kortelėje.
Toliau galėsite peržiūrėti savo produktų parinkčių sąrašą, kuriame galėsite spustelėti kiekvieną parinktį ir pridėti konkretų pavadinimą, aprašymą ir medijos galeriją.
"Shopify" kombinuotų sąrašų klientų patirtis
Pažiūrėkime, kaip jūsų klientams atrodys jungtinis sąrašas.
Kai klientas spustelės jungtinį sąrašą, jis bus perkeltas į jungtinio sąrašo produkto puslapį, kuriame pagal nutylėjimą bus rodomas pavadinimas, aprašymas ir medijos galerija, kurią nustatėte, kad ji atspindėtų visą jūsų jungtinį sąrašą. Jame taip pat pasirinktas konkretus jūsų pasirinktas variantas, jei norite pabrėžti geriausiai parduodamus variantus.
Klientui spustelėjus kiekvieną iš atskirų parinkčių, pavadinimas, aprašymas, medijos galerija ir aprašomasis URL automatiškai pasikeičia, kad būtų išryškinta atitinkama parinktis, neperkraunant puslapio.
Padidinkite konversiją naudodami "Shopify" kombinuotus sąrašus
Siūlydami vaizdingesnę ir įtikinamesnę klientų patirtį, galite suteikti pirkėjams galimybę įsivaizduoti savo gyvenimą su jūsų produktu ir taip padidinti konversiją.
"Shopify Combined Listings" dabar prieinama išankstinė prieiga kvalifikuotiems "Shopify Plus" prekybininkams, bet mes tikimės, kad ateityje šia funkcija galės naudotis ir kiti Shopify planai.
Gauti išankstinę prieigą >>>