Access Denied
IMPORTANT! If you’re a store owner, please make sure you have Customer accounts enabled in your Store Admin, as you have customer based locks set up with EasyLockdown app. Enable Customer Accounts
Kodėl svarbu komunikacija darbo aplinkoje?
Profesionalus bendravimas sukuria patikimumą ir užtikrina ilgalaikį bendradarbiavimą. Kai klientai jaučiasi gerai aptarnauti ir suprasti, jie yra labiau linkę pasitikėti jūsų paslaugomis bei rekomenduoti jus kitiems. Pasirinkdami tinkamas priemones, laikydamiesi bendravimo etikos ir nuolat tobulindami savo įgūdžius, galite pasiekti puikių rezultatų ir sukurti sėkmingus santykius su klientais.
Bendravimo etika: profesionalumo pagrindas
Efektyvaus bendravimo pagrindai
Komunikacija su klientais: praktiniai patarimai
-
Rašytinės komunikacijos taisyklės:
- Būkite aiškūs ir trumpi.
- Venkite gramatikos klaidų.
- Pradėkite ir užbaikite laiškus mandagiai.
-
Pasiruošimas susitikimams
- Įvertinkite kliento poreikius iš anksto.
- Pasiūlykite sprendimus ir sudarykite darbotvarkę.
- Po susitikimo pateikite apibendrinimą ir veiksmų planą.
Rekomenduojami įrankiai
CALENDLY
Šis įrankis leidžia jums paskirti susitikimų laiką bei datą. Galite koreguoti savo darbo laiką.
GOOGLE CALENDAR
Šį įrankį galėsite sujungti su CALENDLY ir planuoti susitikimus. Klientai matys jūsų dienotvarkės užimtumą.
Invalid password
Enter