Kiek pajamų turėčiau gauti iš email marketing'o?
Teisingo atsakymo nėra, tačiau pabandysime į jį atsakyti remdamiesi savo patirtimi.
Remiantis pasauline statistika, el. pašto rinkodara vidutiniškai generuoja 25-30% papildomų pajamų, priklausomai nuo nišos, produkto, bei dar kelių faktorių.
Jei turite vieną produktą ir negalite jo parduoti dar kartą, šis procentas gali būti mažesnis, o jei jūsų produktas yra skaitmeninis, kursai, elektroninės knygos ar kt., šis procentas gali nesiekti net 20%.
BET... Kartais skaičiai gali pramušti lubas, kai el. pašto rinkodara gali generuoti iki 60-65% papildomų pajamų. Sakote, kad tai neįmanoma?
BET... Kartais skaičiai gali pramušti lubas, kai el. pašto rinkodara gali generuoti iki 60-65% papildomų pajamų. Sakote, kad tai neįmanoma?
Šiandien pasidalinsiu su jumis projektu, kurio pavadinimo negaliu atskleisti dėl konfidencialumo priežasčių. O skaičiai kalba patys už save. Vien iš automatizavimo sugebėjome gauti vidutiniškai 45% papildomų pajamų.
Į ką svarbu atkreipti dėmesį:
1. Opt in rate - Popup’o konversija turėtų būti apie 10%. Tai vienas svarbiausių faktorių, nuo šios vietos prasideda jūsų pirkėjo kelionė email marketingu. Geras pasiūlymas, gundantis pasiūlymas, žaidimas, mistika leidžiu jūsų vaizduotei žaisti.
P.S. Tiesiog 10% nuolaidą siūlo visi, tad būkit kūrybiškesni.
2. Welcome flow - daugiausiai generuojanti automatizacija. Supažindinkit su savo brand’o privalumais, vien brukamas produktas, gali šiek tiek erzinti.
3. Abandonment checkout flow - Jis veikai kaip added to cart, tik privalumas, kad galite triger'inti visiškai naujus pirkėjus, atėjo iki pat atsiskaitymo, bet nepirko, užtat email mes jau pirkėjo turim, tad papildomas trigeris, plius pirkėjas jau kaip ir karštas, vos nenusipirko, gal trūksta info, gal reik pagalbos, galit pasiūlyti nuolaidą arba net susisiekti asmeniškai. Dažniausiai siūlom 10% nuolaidą, ir tai ne iš pirmo laiško.
4. Browse abandonment flow - pirkėjas jau susipažinęs su jūsų produktu, jūs turit jo kontaktą, arba grįžtantis pirkėjas arba jau buvęs Welcome flow’se, tai ką reikia duoti neapsisprendžiančiam pirkėjui? Geresnę nuolaidą, galit pažaisti, nebūtinai iškart, gal iš antro laiško, gal iš pirmo, testuokit, brand'as nelygus barnd'ui. Bet siūlom duoti 15% nuolaidą.
P.S. Šis būdas šiek tiek agresyvesnis, kiekviena automatizacija turi nuo 4 iki 6 laiškų. Ne visiems ji gali tikti, tad reikėtų atsižvelgti į brand’o toną bei testuoti.
Tikiuosi radot naudingos info, bei jeigu turit klausimų, mielai į juos atsakysiu atsakysiu Email Marketing’as Lietuva grupėje.