Kas yra vidutinis krepšelio dydis?
Vidutinis krepšelio dydis - tai vienas svarbiausių e. komercijos rodiklių, leidžiantis įvertinti klientų pirkimo įpročius ir nustatyti, kaip efektyviai veikia jūsų parduotuvė. Šis rodiklis ne tik parodo, kiek vidutiniškai klientai išleidžia per vieną apsilankymą, bet ir suteikia galimybę numatyti pajamas bei optimizuoti pardavimo strategijas. Aptarkime, kaip apskaičiuoti vidutinį krepšelio dydį, kodėl jis svarbus ir kokie metodai padeda jį padidinti.
Vidutinis krepšelio dydis (angl. Average Order Value, AOV) - tai metrika, rodanti vidutinę pirkėjo išleistą sumą vieno užsakymo metu. Jis apskaičiuojamas paprasta formule:
AOV = Bendros pajamos / Užsakymų skaičius
Jei per mėnesį sugeneravote 10 000 eurų pajamų iš 250 užsakymų, vidutinis krepšelio dydis bus:
10 000 € / 250 = 40 €
6 būdai kaip tai galima padaryti
Kodėl vidutinis krepšelio dydis yra svarbus?
Rekomenduojam
Programėle kuri padės padidinti jūsų vidutinį krepšelio dydį
- Automatizuoti pasiūlymai
- Redaguojamas dizainas
- Papildomos nuolaidos
- Lengva konfigūracija
- Daugiakalbystė
- Analitikai